Prodaja avtomobilov v ZDA je padla. Kaj to pomeni za ameriški trg?

Uro pred odprtjem ameriških borz, so vse oči ponovno uperjene v avtomobilske gigante. Tokrat, ne gre samo za General Motors.

Nekoliko nepričakovano po inavguraciji Donalda Trumpa in njegovem fokusu na avtomobilsko industrijo s subvencijami, je prodaja avtomobilov v ZDA padla. Iz poročila je bilo v ponedeljek moč razbrati, da ni šlo za manjši spodrsljaj, ki se pač lahko zgodi kadarkoli ampak za precej večjega. Kia in Hyundai Motor Co. sta zabeležila 11% padec, Ford 8%, Fiat Chrysler 5%, Toyota 2.1%, Honda 0.7% in skupno je prodaja avtomobilov v ZDA padla iz 17.6 milijona v letu 2016 na 16.6 milijona v letu 2017.

Povezavo z ameriškimi trgi avtomobilske industrije razumemo ampak kakšno povezavo ima to z delnicami izven te industrije?

Neuradno pravilo v ZDA se glasi: “Kar je slabo za Generals Motors, je slabo tudi za celotno borzo.” Kar je tudi res, sodeč po spodnjem grafu. Zgodovina kaže, da so poteze ameriških delnic sledile prodaji avtomobilov v ZDA. Padcu v letu 2011 in 2015 je sledil indeks S&P 500 in mnogi se upravičeno sprašujejo, če je nezaupljivost investitorjev po fiasku z General Motors pred desetimi leti dovolj visoka, da se bo začela preventivna prodaja delnic.


Vir: https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-04-04/danger-of-sell-off-in-u-s-stocks-grows-as-auto-sales-disappoint

Sodeluj pri debati
(Vaš e-naslov ne bo javno objavljen)